《新玄機》雜誌主頁   趙敬賢師傅其他文章

                                      圖、文•趙敬賢 (子曦)    

 

雙狼與準特首       

   

    2011年到了尾聲,全城忽然鬧烘烘的去抓『狼』。事源大陸劇集製作特區橫店,發生了一樁非禮事件。兩條大狼巧被狗仔捕穫,急不及待出來『澄清』滅火,卻前言不對後語。最後出來大搞『負荊請罪』老翻騷,超狼老祖宗陳君的『謝罪』騷後,康港忽然吹起陣陣風氣,連候任特首也來「未競選,先謝過!」呵呵~

     陳超狼為保飯碗,謝罪騷上戳力演出,可謂超水準,聲淚俱下之餘,更「玩」到發軟蹄,幾乎倒地。醉玩兩小時面不改容的「超」人忽然不濟,在演繹上未免有點浮誇!看來實有繼續磨練之必要……另一大狼,則急急劃清界線,率先賠款置身事外。說起雙狼,我們的口痕大師當然有話要講,飯局上大師兩杯下肚,自然口沫橫飛不吐不快……。

    『這隻超狼,貌似精靈醒目,原來係「鱷魚頭,老襯底」,唉~ 吾不欲觀之矣! 奉子成婚唔夠半年,個B都未出世就犯官非,我估佢果個九成係仔黎……』 說著不知如何把話題拉到兩位準特首名字上去。(*事後據悉,超狼生的是女不是仔,大概不會叫嘉桓吧……證明大師畢竟是人,錯了! ~)

    『兩個準 首個名就夠過癮啦! ……』大師酒興大發,幸好不會變狼。朋友故意插科打諢,存心激將引爆,未等說完便道: 『兩個名都係好普通,我睇同大明、志偉無咩分別啫!.

    『咩普通啊,你舖話法丫,梗係唔同啦~~ 一個姓梁,係三錢木,叫振英; 一個姓唐,叫英年。我先唔理佢地咩生肖,兩個名都有「英」字就夠過癮啦……』口痕大聲反駁,顯然被激得發火,酒臉也 了起來。在坐眾人均想: 『都有個英字有咩出奇?』,大家都不以為然,但明知他「痕口」 一開便停不了,只好讓他說下去……。

     『……佢兩個人同英國佬關係都好密切。嗱~ 你地唔明架喇,等我拆過你知啦!』說著把手上杯酒乾了。口痕一向不羈,信口胡吹朋友們早已見慣。為存原味,下文以白話來寫,不便之處,敬請原諒。此外,大家只當讀『冷』笑話好了,切忌認真。以免秋後算帳,慎之,慎之

    『梁振英依個叻讀書成績又好,當年留學英國,人緣亦唔錯,成日唔聲唔聲就嚇你一驚。返香港發展,無幾年就成為仲量行合伙人,咁都唔你叻就有鬼囉。前幾年,佢想進軍國際,發大黎搞,用換股方式同英國一間大公司合併。呢份野心,更係唔講得笑!

    合併之後,呢間「老母」公司係歐洲搏命買野,規模真係愈黎愈大,不過負債亦愈黎愈多。 到左08人算不如天算,雷曼兄弟爆煲,金融海嘯接踵而至,「老母」公司買既公司都勁蝕,股價一直插水,一鑊炒起剩番條毛!最後仲要俾人賤佞價食埋添。梁腥就係咁變成左一隻負資『橙』。報導話佢一個崩都分唔到,份身家大縮水。好似佢個姓咁,剩番「三錢」咋,陰功……!』說到這裡,又乾了一口酒…… 

    『大米國係海嘯之後,經濟坡,首相馬輪仔改革又無鬼用,講野有牙無力。搵埋王子大婚都沖唔起。搞到示威、罷工一浪接一浪,仲暴動死人添!國衰樣樣都打倒「褪」,真係衰「毛」就可衰啦! 阿英間公司係呢度發跡,要振「英」就難過上天堂囉! 佢咁搏,如果做左突首,你話會點……!? 分分鐘同阿子曦講果個「白開大狀」梁大聲差唔多,玩到輸哂都唔止囉! 咁啱又係姓梁添……』大師雖則醉意盎然,卻意猶未足,拆完「梁」,再拆「唐」。

    (*貓王不是英國人……大師又錯了! 且以上有關梁先生的財富資料,是大師道聽途說,當事人已多次堅決否認身家大縮水,日前更對某傳媒開火,指個多月來,有人企圖以他的生意及身家「炒作」,由此攻撃他的誠信及能力。「報導」了一個月便大興問罪之師,呵呵~~ 不愧廉殺守命!   

    呃~ 回心細想,要是阿梁腥當了突首,又像那個尚未退下的「前度」一樣,周之無日被『大抹小黑』,康港新聞還能有自由?!  @ @”!) 

    『咁「唐唐」又點呢? 呢個名本來真係唔多老黎喇! 「英年早逝」喎,大吉利是咩! 哈哈~ 佢老豆都唔知係咪有心整蠱…!』口痕友得意忘形,胡言亂語。(*這是大師個人意見,並不代表一眾朋友立場… ^^”!)

    『不過,人地依家成六十歲,一早過哂英年啦。仲好地地去選突首,就唔係咁講喇噃!「英年」係指 -- 「英」國佬統治既年代!所以話,佢兩個同英國佬都有好密切關係囉。啱唔啱先…!』不知各位讀者意下如何,在坐朋友個個側目!  

    世事變幻往往出人意表,消息傳來,被告貪污脫罪名的志雲大師忽然宣佈請辭。「志雲風波」終於落幕。大師昔日風光果然不再!據聞即將出國遊學。兩位陳大師生日只差兩天,陳聰要「搬家」,陳總要「離家」,果真是無獨有偶!希望更多曾經失意的人,可以有望置家吧!  

    12月中,消息指大狼已經狠捐公益金五十萬,超狼亦『割肉』,賠款護苗。除了公開登報道歉,更要似大狼一樣,狠捐巨款予護苗基金,保護被性侵的兒童。斷估數額不會少於大狼吧! 這一「摸」竟值大拿拿百多萬元……。「珍」貴!呵呵

    閒話表過,回到大師的結論:『九七回歸到現在十幾年,咪好似學友隻歌咁話: 情已逝…… 英國佬既時代咪『一早逝左』喇咩?果年肥彭返祖家,扁哂咀咁,仲好戲過隻「超狼」啦!英國佬走左,就到「唐」人話事,「唐英年」個名仲唔係「應」到爆…?

    呃插科打暈~~ 暈左!  @ 0 @!(全文完)    

 

趙敬賢網址:www.tsehei-utopia.com

趙敬賢電子郵箱:[email protected]

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)