《新玄機》風水雜誌主頁  區晉豪師傅其他文章

                                                                           文•區晉豪

交替時間

    羊年話咁快已過左三份二時間,社會氣氛普遍大多數人的心情負面多過開心。正如筆者年初撰寫羊年運程,因木火年五行近尾聲,而金水年五行在明年才開始,感覺好似兩頭唔到岸。又今年乙木代表思想凌亂入墓庫,今年初環境氣氛良好,股票升樓市旺,市面無論飲食、零售各樣都暢旺,股票更突然間升至最高峰。人人銀包脹卜卜,有錢自然鬆手,商舖老板也笑口常開,有醒目人仕將賺錢轉而買樓長線投資,或吐現現金揸手。冇股票戶口人仕突然心醒去開戶口,希望賺些快錢。踏入夏天後股票不斷下跌至今,人民幣也下跌,有人在股票下跌時趁低去買,怎知下跌又再加碼,直至最近好多人已變左蟹貨。因人人唔見左好多金錢,零售飲食也頓變淡靜冷清清,貴租商舖頂唔往也要結業。其實國內同胞也同樣唔見好多錢,自然來香港消費購買力變弱,所以呢排好多朋友面色唔多靚及心情欠佳,平時傾說話多多自豪心態者,呢排衹見牙痛咁聲。最近又傳來加息聲音,有供樓者又恐怕要捱貴息,影響開支負擔大。正所謂有多餘錢自然笑騎騎,但金錢緊絀自然憂心忡仲。

    羊年未土代表保守、念舊、踏實及正義,不可以太急亂,才能成功進展。要化解需要放鬆心情,用心去工作賺錢。若然在家𥚃或公司,可種些綠油油水種植物,可增強各人的思想運勢,但忌尖刺植物。或假日去郊外大自然綠化地方散步,室內多些淺綠色或柔和淺色擺設也有幫助。忌大量紅色系列,容易急躁亂。忌大量黑沉色系列,太沉悶冇生氣。平時多與身邊的人溝通及傾談。最忌唔出聲的人。開朗健談有助力,若喜歡跳舞、唱歌及運動者也有幫助,能將唔開心事物釋放出來,及加強血液循環,自然頭腦清醒。(本篇完) 

 

區晉豪電子郵箱:[email protected]

 

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)