《新玄機》風水雜誌主頁   吳鈞洋師傅其他文章  吳鈞洋大師親算

                                               圖、文•吳鈞洋  

擇偶以老竇作模式

 

    國內土豪慕名到訪算命,批完自己之後再遞上一命求算。我開出命盤一看、情不自禁睥睨了對方一眼。「咪誤會呀大師,條命係我親生女兒黎架!」土豪笑騎騎道。「你唔講真有D誤會,哈哈!」我瞇著眼點頭回他:「壬水生酉月本來恰似(平湖秋月) 寧靜而有氣質。奈何四柱金多水旺而掀起滔天巨浪,正是(獨水三犯庚辛、號曰體全之象) 格成潤下,其人艷麗兼精叻然則要求獨特敢愛敢恨……」對方聞言後先是點頭稱是、隨即搖頭嘆息:「唔係我誇口,個衰女真係叻到加零一,只不過任性非常,成日俾佢激奀,唉!」

    我也點頭對佢之說話表示認同:「冇錯!八字金多生水,首先出世後後臺強極、家底豐厚,其次係阿媽多……呵呵!」土豪聞說話頗為自豪回道:「男兒在世若無三妻四妾直情枉作為人,更何況好多靚女都話我男人味充沛……」,我聽佢講完差D作嘔出醜,好彩忍得住更加眛住良心說話:「事實上你外表對異性極之討好,接觸仲有抗拒不得的親切感!」,聽過我恭維說話條友直情鬆毛鬆翼,我繼續道:「講番令愛條命,紫微斗數紫微化科貪狼對火星祿存,是(火貪格)終身富貴而財用之不盡,同時命賦才藝技能。」不待我說完,土豪即搶話:「就係咁至令我頭痛!你話人若生得醜又蠢笨做父母既自然唔會要求高,但似佢條件咁好卻……」,至此又輪到我搶話:「哈哈!令愛是否喜歡成熟型男仕?」,土豪答道:「何止喜歡成熟型,直情鍾意同我年齡相若之老人家!」

    情形盡在意料中。於是對土豪恭維道:「你邊算老呀、何況咁有型分分鐘引死女仔……拿!你也許不知,令愛斗數擇偶條件根本以你作模式。」說話令土豪慌了手腳:「唔係馬大師,如果係真咁就咸吉杬囉!」我搖頭答道:「你睇佢父母宮三方四正;巨門會照午垣太陽,奪盡申垣太陰月光仲化埋忌添!還有呀,父母宮巨門纏天壽。」土豪問:「即係點?」答佢:「即係佢(親愛的)要看父母宮父系巨門照太陽……條件和你不相伯仲:年紀雖然大多少唯獨高富帥、有老婆多女人。你睇佢交友宮天機祿太陰忌同宮,一世同人爭老公……」

    土豪聽到呢戍當堂面青,剛才自豪既威樣經已蕩然無存。 (本篇完)

 

吳鈞洋網址:www.ngkwunyeung.com.hk

吳鈞洋電子郵箱:[email protected]

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)