《新玄機》雜誌主頁   吳鈞洋師傅其他文章

                                                    文•吳鈞洋

 

無心則功成有心則惡運

     

    沾老學究嘅光、得以上廣州用實際行動支持亞運、聊盡華人之責以紓發愛國熱情。期間入住中國大酒店食好住好……悉數由老學究出公數……都話唔係出恭數囉!你問老學究係乜水?咪係老而不囉!以後若然有呢啲愛國着數嘢一定預埋你,嘻嘻嘻!

    有一排都冇(行路)上廣州,今勻親歷其境發覺靚咗好多,起碼市容整潔乾淨咗,並且多了燈光、少了廢氣……仲有條以前出哂名臭嘅「豬江」也大為省鏡而水嘜嘜、和我銀包差不多可以一清而見底,得以洗脫「豬江」惡名,確認番係如假包換嘅珠江,哈哈!略為不便係保安過於大陣仗,也難怪,事關恐怖分子無孔不入,太猖獗矣!

    嗰日晏晝閑來無事、就啱老學究也交完亞運「功課」,我哋倆個閃咗去酒店內之「星巴克」閑聊。「不經不覺到咗感恩節,冇耐又過聖誕矣!」老而……學究開腔嘆道,我搭腔冷笑:「感乜叉恩呀,呢個日子係紀念白皮豬恩將仇報、佔人地方清洗族群……定個日子嚟慶祝,唔知攞景抑或贈慶!」,老學究瞇着眼睛講反話:「你冇聽過達爾文適者生存不適者淘汰定律咩?烏卒卒就淘汰程式中嘅死剩種,嘿嘿!」,講到呢度,老學究笑問:「嗱!左又兇右又兇,五黃二黑叠艮宮……咁叉叻、又畀你撞中……」,我反駁:「喲!你舖話法吖,撞喎!少啲腦汁都唔掂呀!」,條友見我有的多扯火於是乎更加得戚:「你打日本牌我出朝鮮章……呢啲政治把戲我都有得出賣啦……」老學究尚末講完、我已經用手指指住佢打斷說話:「你死喇!老而不,你竟然夠沙膽說三道四誣篾國家外交政策……信唔信好似保外就醫嗰條友咁鎖你返去?」,「講起呢條moke咀、由原告變被告,全世界公認佢運滯,如果佢個名唔係叫趙連海、恐怕仲有排踎,邊有咁早放人吖!至於講到鎖我喎,悉聽尊便,橫掂明年太歲雞兔沖、文昌又化忌……唔單止文化界、傳播界……泛泛多災多難,就連菅文化嘅官員都好唔掂,係咁唔差在我囉,早啲入去報到好過遲、哈哈!」條友聞後笑住用手指指咗我一指道:「仲有,出年想話西方世界太平,德禽無咎雞鴨健康……難矣!」,佢嘅說話使我產生無限感觸:「2001年辛巳仍在兌金七運中,地屬酉金白虎之美國已經畀阿拉玩殘,明年辛卯八運、更加土厚埋鐵,美國佬真唔知點死!」,老學究呷咗啖咖啡接話:「啊!文昌咪債券、合約、甚至銀紙……囉,你估佢可以一世橫行用貨幣傷人咩,睇怕明年將有極大報應而折乜墮!」,「舉凡大運過咗十年左右、又或者轉運十年左右先前運正式完全抹去前運一切。咁啱2011入八運將近十載,今年庚寅、庚金衰到貼地而垂死掙扎」我接着道:「下半年、來歲兔氣已進,咁樣一嚟、寅木黨煞,你話庚辛金劈強木、若然不砍崩刀勢係假。」,老學究於是反問道:「你即係暗示明年春天歐美世界將有鑊杰撻撻嘢發生?」,我無奈地點點頭:「兔歲文昌酉金化忌、歐美唔掂係人都知。至於昌字更顯示出雙日化忌、日本衰硬亦係計算之內。既然砍崩刀西方有難,惟五黃飛東、東亞絕對唔好得去邊,再加上來年二五交加夾東南,哼!中國將繼續要面對楚歌四面,你都咪話唔驚心動魄!試睇下:越南、印度、菲律賓、日本、甚至東盟……等等中國周邊(四九仔)國度、將進一步接受美國唆擺,係咁對華製造事端而擴大矛盾,處處和中國作梗將小事化大……。至於北韓係咪好似你條現行反革命分子所講,發炮撩交打而去牽制美國,係咪冇後臺指使就真不得而知矣!」。

    呢個時候有位靚女傍住個烏卒卒入嚟、並且向老學究點頭打招呼。轉過頭佢介紹道:「靚女姓陳、係當地記者,烏卒卒卻係沙地阿拉伯老編……人家佢唔使索已經大把油矣,哈哈!」,老學究繼續說話:「講開又講,響無線收費臺教阿婆睇通勝嗰條友、教人改名,竟然連筆畫都搞錯,哈哈!」,我笑着等老學究說下去:「佢話陳字係十二劃,蔡字係十五劃……笑叉死!」,我嘆咗口氣答道:「唔奇吖!我為佢執漏已經多到數唔哂矣!哎不學無術……」,老學究仲想接話,忽然部手機卻響起,原來有兩個「恐怖分子」國籍嘅運動員響廁所出咗事,要老學究即刻去採訪。

    臨收筆之際,突然諗起個好有建設性問題,香港特區若然成功申辦亞運,其玄機、結果將是吉是凶?可以不加思索咁答你:「有心栽花花不放、無心插柳柳成蔭。亞運亞運、無心則功成有心則惡運,哈哈!」 (本篇完) 

 

吳鈞洋網址:www.ngkwunyeung.com.hk

吳鈞洋電子郵箱:[email protected]

 

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)