《新玄機》雜誌主頁   邵志榮其他文章

                                                                         圖、文:邵志榮    

 

大家族的風水歷程       

   

    2014年好快就完成佢的使命了,最令人矚目的幾件大事,首先莫過於佔中,再數當然係老天爺派錢,成路500元大把任執啦!跟著的就係,臨老唔過得世的貪官許仕仁啦!無論判刑輕重……,最重要係天理難容,袋幾拾萬一個月,仲要噤住搶,仲惡過張子強?仲改個名叫仕仁,點知係為官不仕、為富不仁!

   
今日我地討論的係俾錢果個,新地大家族的威水史!正當香港由手工業升級為世界商埠的六七十年代,新記由郭得勝先生一手帶大,首先是在出口市場的捷捷豐績,確定了新記的江湖地位!真正是長勝將軍!佩服也!

    惟我地要講的係風水命理!一代長勝將軍!百年歸土後,被人擺左係將軍澳墳場,聽講由某位風水師所做也!有興趣諸君可以去打聽一下。話說其時為1990庚午年,墓碑坐斜線度數,認真考功夫!也罷!也罷!各施各法!最緊要大吉利是!

  圖片來源:《爽報》網上版


   
風水山地其應之速!可在當年見效,亦有三五七年之期,當真風水佬呃你十年八年,非也。風水佬十年前已經提過你啦!你若然無福無緣者,咁就神仙都救你唔到啦!果然!回歸前的九十年代,江湖出現一個張子強,專愛與富豪做朋友,其中亦包括郭家。其風水之應驗傷丁敗財無不差池!五年即應也!

    是故者,有人當說,破財擋災,時常有之,惟是郭家成員遭逢賊劫,其創傷是入肉入心,永久性傷害!!!

 (待續)

 

智榮博客:mtrsiu98133846.mysinablog.com

邵志榮網址:www.fengshui-master.com.hk/ewin

邵志榮電子郵箱 : [email protected]

智榮微信:mastersiu98133846

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)