《新玄機》風水雜誌主頁   吳鈞洋師傅其他文章  吳鈞洋大師親算

                                               圖、文•吳鈞洋  

煞佈燒五黃,刃頭虎難安

 

    最近內心明顯不平靜……因為驚蟄月正當癸卯冲自己丁酉(日柱)金木相戰水火併冲,值大陸對南韓行政禁遊令前十日到南韓旅遊,結果去完之後自身平安卻留低哂D晦氣「益了」朴槿惠,睇佢倒臺到扮蟹不到十日間……至今思量之下自覺有些「於心不忍」!!!。誰知話口未完屎忽未坐定,清明月穀雨後又話去臺灣交流。呢個月太陽年忌併巨門月忌,斷估又將有不少「好嘢」留低嗰邊……你話唔係咩,去嗰陣太陽巨門化忌(忌在青天白日旗),回程不久立夏又輪到太陰化忌(忌在女人唔得死)。真不知嗰邊女總統衰乜和點衰法,陰功!記番起佢舊年(2016.5.20)就職當日八字就認真大吉利是:丙申,癸巳,壬寅,庚子。五行三刑逢沖火水未濟,八字中既偏安寶島一隅自然以丙臨申位之丙火作配套,咁一嚟丙臨申位逢陽水不獲延年之徵驗好難不驗於佢身上……。

    再睇下立夏星數分佈,五黃入中宮而二黑飛西南。20/4穀雨中氣之後新煞初進氣,舊五黃仍然纏於東南復刺激起正南年五黃大煞……由於五黃煞氣結構由火土組成,故該煞最忌南三方(東南、南、西南)及中宮……交夏節之前幾重二五交加、九五燒燃,繼朴槿惠扮蟹之後恩仔玩嘢而中美擺姿態,睇上去好似戰雲密佈……根據煞星分佈仗未必打得成,唯獨立夏太陰化忌會唔會因我緣故燒到臺灣就不得而知矣,因為我夠黑!(本篇完)

 

吳鈞洋網址:www.ngkwunyeung.com.hk

吳鈞洋電子郵箱:[email protected]

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)