吳鈞洋師傅其他文章

                                                    文•吳鈞洋

 

 

澤雷隨,普世歡慶甲子歲                                       

     

    期望中,普天同慶之中華人民共和國建國60周年(甲子)慶典,還有個零月即將到來。或者某些別有用心嘅人會衰多口話:「聖誕節普天同慶係人都認同, 60周年國慶之嘛!有乜咁大陣仗啫!」,之嘛喎!呢舖話法一定要戒,大話怕計數,敢唔敢輸倒普天下之中、認同中國嘅人多抑或低貶嘅人多吖?

    講到國慶斷唔能夠撇開毛澤東唔講,作為世界上人口第一多大國嘅開國元勳來說,以佢個人之霸氣和煞氣,斷估曠古絕今冇乜邊幾個同佢有得揮。佢在生時殺盡「壞分子」令人神聞風喪膽,死後聞說因鎮懾得住酆都而登上「鬼皇」寶座令眾鬼俯首稱臣。

    懷着雀躍之心情迎接甲子國慶來臨之際,自然而然會諗起開國元勳們過往偉大之事蹟、腦海中也熱氣沸騰地對他們肅然起敬,當中猶其回味着毛澤東膾炙人口嘅豐功偉績,諗諗下……忽然間泛起一絲無厘頭念頭:「應該點稱呼毛澤東先至啱?」,如果稱佢做中國國父吧,或者佢威啲、唯獨和孫中山先生比較似乎有先後之分而顯得混淆不清。不如尊佢為黨父吧,之前卻有創立人在先、硬套用上去未必講得服班歷史學家。至於跟隨國內人稱呼毛主席掂啦啩!唔……好就好嘞!但叫起上嚟總覺得有啲瑕疵,事關乜叉社團嘅阿頭都可以稱作主席,就連貴利公司嘅持牌人也叫主席,至於我屋企立案法團嗰個主席更加係姓毛嘅添!

    呢啲就係世間事未必盡如人意嘞!閑話表過而言入正題,我呢個人好鬼得意,只要諗起、講起某個人,而對呢個人產生好感又落足感情嘅話,不自覺間就會打個冷顫而急尿、仲有係模模糊糊好似有啲嘢上咗身……好多時因此而「捉到機」,呢種經驗屢不爽而有時仲好得人驚添!

    好似今勻提到「甲子國慶」又諗起毛主席……自自然然聯想到中國國運(做人梗係愛國為先)。如是者打起冷顫、跟住急尿……係咁就捉起機上嚟而占咗支「梅花易卦」。

    由於普天同慶即喜悅,喜悅卦取「兌為澤」為沼澤、為毛澤東名字中間個澤字、也驗西方兌金。六十循環之「甲子」為東方震木係理所當然,震卦為東、為扯火、也是毛澤東名字中第三個字。六十年一個循環之「甲子」與「澤東」都異曲同工水生壯木之大象……。於是乎神兆機動地捉機起咗支「澤雷隨」卦,(兌金劈震木有如刀仔鋸大樹,刀口崩咗而出不得聲,好明顯地擺出個大象係:「東風壓倒西風」。由於起卦時在午時,卦變初爻而變卦「澤地萃」,兌卦卦體,間爻「風山漸」。呢支卦嘅意義係:發揮積極性,廣交天下豪傑,順應時勢以成大業。

    我不嬲對毛主席眾多詩詞歌賦都極之欣賞,之不過情有獨鍾係佢響三十年代所寫嗰首「崑崙」念奴嬌,節錄尾段:「而今我謂崑崙:不要這高,不要這多雪。安得倚天抽寶劍,把汝裁為三截?一截遺歐,一截贈美,一截還東國,太平世界,環球同此涼熱。」

    在詞中,毛主席一早已占測到中國將與歐美平分天下,仲有係藉題目「崑崙」二字,好明顯地指出喺戊土八運「大山」主事之際而實現,還明確預言到在整個八運廿年間,世人將爾虞我詐兄弟無親、天倫無情地鬥個你死我活(在山之下,昆欠仲而侖缺人)。

    嗱!早在幾拾年前毛主席已經有咗非常準確嘅預言(威過劉基之燒餅歌)。主席話,未來中國肯定繼續強大下去,事關佢認定在交入2004年東北艮土八運「山主事」之廿年間,崑崙山將一分為三截,其中兩截借又好送又好、分別發送往歐美大洲。從此,歐美地域將「執到寶」而有排煩,皆因「崑崙」山下似乎冇乜着數嘞!唔信咪睇下崑崙二字點寫?揮出去之兩截崑崙未來一定要還原,到時連同收回來嘅「寶藏」,中國將進一步繁榮富強。

    至於我所占嘅卦係印證出毛主席之預言:卦體兌卦為喜悅,用神坤卦為大肚腩女人、也屬八、是土地。如果以卦「坤土生兌金」而論世情,即係話國運和民生,前者興隆繁榮並富強,後者豐食足食且美滿。係美好嘅,民生衣食豐足因而充滿喜悅,正合乎卦義:發揮積極性,廣交天下豪傑,順應時勢以成大業。

    之不過,好驚樂極生悲!我以前曾有文章提及到:過於〔順與平安〕則容易流於安樂、安逸之弊端,設若恣情逸樂必然喪心敗志,故宜戒之。

    如果唔信邪而縱情聲色,暴斂財貲,官有官貪、民有民貪的話,毛主席「崑崙」詞中最後一句:「太平世界,環球同此涼熱」可以解釋為:一個運勢循環之後,唔知乜世界,總之好自為之啦! (本篇完) 

 

 

吳鈞洋網址:www.ngkwunyeung.com.hk

吳鈞洋電子郵箱:[email protected]

 

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)