網上香港風水學家黃頁

《新玄機》雜誌主頁   伍立群師傅其他文章

                                                    文•伍立群   

 

 

有病方為貴(二)

 

                       

    喂!老友,上次你講《五步獨言歌》時,開頭嗰幾句乜野:「有病方為貴,無傷不是奇,格中如去病,財祿喜相隨」。你就講些唔講些,十分之無癮。咁你認為這些幾句說話,究竟係啱定唔啱先?你又無有自己嘅意見,唔好人講你又講先得㗎,講又講到唔湯又唔水,你又唔好執人口水尾,人講你又講,無嚟主見。


    唉!真係俾你吹脹,你自己八字水皮,又唔夠班,就低聲下氣問吓人。又學乜人講面子,又要窒頭窒勢,咁就可以激到人講㗎哪。呢招嘢,唔使得㗎啦,慳水啦,認吓衰仔,就話俾你知。又唔係收你學費,做乜要教你。

 

    好,好,你好嘢,係我唔啱,咁得啦,唔該你指點一下小弟,高人。

 

    係囉,咁咪幾乖,孺子可教也。


    有病者,即每一個八字中或多或少都有些問題,可能係財過強或財弱,或以財為忌,或者財多身弱,或身財兩弱,或財星無制,或者……總之問題在於財星上。至於其他官殺、食傷、印星、比劫,都是如此觀看,此為命中之病也。亦可以講無一個人嘅八字是十全十美,梗係有些瑕疵,謂之美中不足,所以,如果可以將瑕疵攪咗去,咁咪係全美囉!唉,口水都乾埋,留番下次再講,唔好怪吓。(待續) 

 

 

 

伍立群網址:www.fengshui-master.com.hk/nglapkwan

 

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)