網上香港風水學家黃頁

《新玄機》雜誌主頁   伍立群師傅其他文章

                                                    文•伍立群   

 

 

有病方為貴(三)

 

                       

    (續上卷)喂!所謂高人,你又話口乾要休息一下,咁,茶又飲過,仲瞓咗成個鐘,而家可以繼續講得未呀!呵……瞓咗一覺真係舒服好多,你又唔駛咁心急嘅,等我去一去洗個面先,咪又嚟講囉。鞋!真係頂你唔順,扮晒嘢,不過無計啦,鬼叫自己有求於你呀,速去速回啦。


    嗱,細佬,頭先講到八字或多或少都有嘀唔妥,咁即係有病啦,除咗話毛病係財,係官殺,係食傷,係印,係比劫……之種種問題,但都不離日元本身之重要性,本身之毛病先至係關鍵,所以咪有下一句:無傷不是奇囉。


    以我自己之理解,可能你係唔同意都唔出奇,咁就當我亂嗡囉,之咪係無傷不是奇怪,嗰八字無受傷唔係奇怪,亦可以調反轉頭話,八字有受傷又唔奇怪,真係亞奇個奇呀,亞奇又生亞奇,你話奇唔奇,奇就奇在你八字有受傷,奇又奇在你八字無受傷,有無受傷都奇,有無受傷都唔奇。又可以理解為命中無食傷不足為奇,命中有食傷也不足為奇,咁,命中幾時有食傷先奇,幾時命中無食傷先奇。嗱,嗱,嗱,係唔係身強無食傷先奇,定身強有食傷先唔奇,又或者命弱無食傷先唔奇,定又或命弱有食傷先奇呀。高人,鞋,講到呢度又要抖一抖先,下期再續。(待續) 

 

 

 

伍立群網址:www.fengshui-master.com.hk/nglapkwan

 

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)