網上香港風水學家黃頁

《新玄機》雜誌主頁   伍立群師傅其他文章

                                                    文•伍立群   

 

 

有病方為貴(四)

 

                       

    (續上卷)嚡!正一俾你激壞,枉你學左咁耐命理,身強定身弱嘅嘢,就無謂多講啦!八字理論係有所謂平衡中和,而家講番「格中如去病,財祿喜相隨」呢兩句。即係話響命格入面有病又有藥,又或大運入面有去病嘅藥,呢的所謂的藥,當然唔係人人都啱食,而係針對每一個八字問題所開出之藥方也。
  

    可能你係要用水嘅,咁樣水就係你要食的藥。你係要用火的,咁火咪係你的藥囉。其他嘅木呀,土呀,金呀,都係咁嘅理論啦。


    嗱,呢句重要呀,財祿喜相隨呀!唓,係人都知錢最重要啦,無錢點過一世呀!唔好話我傻,書都有話,財乃養命之源嘛,有錢有命,無錢無命,錢銀雖然唔係萬能,但係無咗錢,就萬萬不能。哈,哈,你又蠢唔晒喎。正所謂,富在深山有遠親,窮在路邊無人問。咁簡單的道理,無謂講啦。


    財祿咪即係財星要得祿囉,財星得祿通根有力先有用,如果無根就虛浮,所以,唔單止係要財星得祿,日元都要通根得祿,先至會強健,根深蒂固之謂也,好啦,講到呢度,講晒囉,係咁先,拜拜。(全文完) 

 

 

 

伍立群網址:www.fengshui-master.com.hk/nglapkwan

 

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)