《新玄機》雜誌主頁   吳鈞洋師傅其他文章  吳鈞洋大師親算

                                                         文•吳鈞洋  

酉金既然投墓庫,凶多吉少仲使估?

 

    今年癸巳,因巳蛇緣故、使人不期然聯想到:巳(禽),酉(雞),丑(牛),組成嘅兌金金局。早得拾幾廿年前兌金金局認真値錢,事關當時兌金七運當時得令,乜叉都搵錢,胡作非為邊戍有皇管。

  家陣八運司權,退氣嘅事物已經全面遭到淘汰,當年威過一陣嘅阿叔講番起威水史已成茶餘飯後懷舊追憶。還記得仲夏英婦撞死八隻牛嗎?如果仲係【巳酉丑】當令的話,說不定事件會改寫成「八牛撞死英國婆」。

  感慨年內仲夏英婦撞死八隻牛之後幾個月,秋天菲律賓風災,立冬泰國大示威,東海風雲…等等都沖正東南亞(辰巽巳)而來。(巳酉丑)巳丑已驗災難數,唯獨酉雞至今尚太平。睇番過往紀錄、今年殺雞捉雞次數明顯少咗。既然會局下衰就要齊齊衰,有理由你隻吉品平安大吉嘅!所以整單兌金怪雞事作楔子應數,其後陸續帶出咩嘢大鑊嘢就不得而知矣!

  怪事11月23日癸巳晚上七時許,現場是九龍城南角道賈炳達公園對出,一名女子在該處推著嬰兒車,期間一名操內地口音的女子上前問路,之後就發現她半歲大的女嬰不見了,警方將案件列作懷疑拐帶兒童案。行人路邊遺下一部嬰兒車…整單案件撲朔迷離,案發後除咗B女媽咪外冇人見過B女……

  (巳酉丑)癸巳年,癸巳日,亥月沖雙巳、去一留其一。沖散酉金入丑墓,巳火乘機栓門戶。酉金既然投墓庫,凶多吉少仲使估?
(本篇完)    

 

吳鈞洋網址:www.ngkwunyeung.com.hk

吳鈞洋電子郵箱:[email protected]

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)