《新玄機》風水雜誌主頁   吳鈞洋師傅其他文章  吳鈞洋大師親算

                                                         圖、文•吳鈞洋  

測猴尾,火猴冇尾有玄機

1)《水火既濟驗海馬》

    丙 戊 戊 丙  (霜降)
   
辰 寅 戌 申

    23/10辰時(霜降)全局天干丙火戊土,中土得陽火生正氣且傳統居領袖盟主之位。唯獨地支年日、月時(寅申,辰戌)朋冲……故選通關用神在先須午火入地支會寅戌(火局)息爭解冲。

    正是天佑香港福蔭中華,來個颱風叫「海馬」直扑香港而呼風喚雨……午為馬入地支既會寅午戌解冲息爭,火旺助天丙火而生戊土。海馬生水見大雨而年支申會時子辰呈水局收(水火既濟)之功,天和地潤凸顯華人團結大象,神兆機動大吉步入「霜降」以驗全年!

2)《乾坤交媾地天泰》

    10月22號打完風第二日,登打士街廣東道路段地下冒煙,專家探測過若熱度若莫有七八十度,不排除打風損及地底通電電線……有朋友問我神兆機動寓義,於是我講出以下說話:「乾方盛慾燒天莖,尖東凸起發豪情,合和和合陰陽氣,地天成泰卦純清」。

    咁啱21日八號波(坤)吹西北(乾)烈風。22日乾柴烈火燒莖谷尖東。23日霜降(陰氣盛極)而至陰至陽……(見圖)

                   

3)《老友聚會霜降後》

    嗰日幾個老友探完病坐低飲茶又發牙痕兼噴口水……老而不首先開腔:「今個月天機化忌照天梁神兆機動三梁生事:梁游無恥君彥無智振英無知……調喇嘛!外面連菲總統都可以攪掂內部卻被兩個小學鷄玩殘,認真好笑……」B君答道:「如果我曾經投票畀佢兩個,睇怕紮炮都用食飯錢買個500磅大錘氹春,投票目的希望你哋冲擊議會……邊有咁旺9,咁三星7自己砍頭埋牆架!」C君笑道:「咪咁大聲先,明眼一睇已知棋局,上頭不過攞兩隻嘢做籌碼罷了。」經紀陳附和:「係喎,唔記得10月尾大陸八屆六中全,11月8美國大選……好彩今次隻乸贏成條街,否則想太平幾難……」B君聽後嘆咗口氣繼續:「11月立冬月令文曲化忌會照流年文昌化科天機化權大像正係驗(枱下交易)完成,到時班友就要祭旗,得罪我好哋哋得罪上頭真係唔知點死……呵呵!」我乾笑一聲笑道:「國臺辦已將佢兩個定性港獨分子,中央既然將佢哋定型以後莫講在東南亞國家難正常出入,就連臺灣都不敢收留……」老而不打個哈哈接話道:「使乜以後啫,好似今趟過去開會會議時甩底,又話地址有誤會……實情人家有心賣甩你驚麻煩咋!」呢個時候偉哥剛傾完電話返嚟接話:「啱啱老友打來,話黃歧山正查緊中聯辦賣官D蘇州屎……聽聞家陣宣誓單嘢亦歸歧山哥指揮,好似有人將會被起訴……」老而不接續:「如果屬實咁就大碌,人家講過習大大係老毛化身,黃歧山鐵面無私……咁啱反右六十年,莫講班港獨唔掂,連同港人冚扮爛都要陪葬……最怕又重提廿三條。」我嚴肅說道:「好難講,八運講實際九運講紀律,家陣八運已過半,好似以前淨係7.1示下威唔會理你,講到金鷄獨立就勢係假。」(本篇完)

 

吳鈞洋網址:www.ngkwunyeung.com.hk

吳鈞洋電子郵箱:[email protected]

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)