《新玄機》風水雜誌主頁   吳鈞洋師傅其他文章  吳鈞洋大師親算

                                               圖、文•吳鈞洋  

合官印清正,成名上枱命

 

    戊士問:我個仔出世極之唔順利,醫生要今天急作摧生……八號風球之下橫風橫雨,最後晩上9點零3分出世,還要吸出來添!過程出盡九牛二虎之力,我既辛苦醫生更踢腳……。想請教打風出生嘅BB 是否惡湊D?

   

    我:冇咁嘅事!只係五行若忌水就差D……。BB五行乙木合庚日時支亥水,官印相生,理論上風雨出世加強佢出外發展克應,肯定成材!最難得十八歲後地支會運申酉戌西方化合成格,學而有成,名利雙收。

    我:戌月對你本來冇直接影響,而係戌月庚金出干坐上年羊刃(酉),小朋友佢五行日時支亥亥自刑。須知亥水內藏之甲木正是亥水本身子女,既自刑再加金強劈木剋子女,你可以想像生育過程之驚險……。

    問:如何看出外成材?

    答:乙庚合官星,日時衰支亥水驛馬。

    問:出生時的天氣影響有幾大?

    答:上面咪提過囉,根本冇直接影響,只係五行用水有風雨自然加旺,忌者衰多兩錢重。

    問:照你睇,BB將來前途如何,從事乜職業?

    答:乙木紥根於亥(壬甲)等於籐蘿繫甲,用印劫必成名於社會當遺傳母系家山蔭庇………唯獨乙庚一合而月令非金變成貪合忘用。叻就叻喇卻易被高層利用被擺上枱……我認定佢將來會從事醫生或律師職業,前者權威、後者從政。

    問:我明白了,BB生得好靚!希望真如大師所言他日名成利就。冇錯我係BB媽咪,家有薄產、自己也畢業於美國哈佛。(本篇完)

 

吳鈞洋網址:www.ngkwunyeung.com.hk

吳鈞洋電子郵箱:[email protected]

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)