《新玄機》風水雜誌主頁  區晉豪師傅其他文章

                                                                       文•區晉豪

學非所用又如何

 

    現在都市人,在年輕求學時,抱有一些興趣希望,未來在社會工作能達致理想及願望,雖然充滿理想,完成學業踏進社會工作,才發覺與以往期望又完全唔同,唔適應那份工作,或收入人工與心目中有距離,覺得其它工作有發展陞晉機會及薪金不錯,頓時想趁年青去進修其它行業,達成自己另一個希望。我總覺得人要識得去變通,好過堅持固執萌塞唔識變。但有些人工作兩三個月唔啱就轉工或轉行,變得快過坐火箭,無耐性及歸屬感。

    聽聞有些猛人讀土木工程科,畢業後覺得唔滿意,再轉去讀法律,現在擔當律師工作。在報章上得悉,有位專業男仕,放棄高薪苦悶工作,轉行揸巴士,揸巴士薪金較少,但他興趣行先,充滿動感,又冇乜壓力,搵些開心錢。

   我贊成除本身的工作,學些其它興趣的東西,聽聞有位斯斯文文女仕,做白領工作。但她另外有一技之長,懂得維修水喉、電燈及電腦。因識得維修,自己家居冇煩惱,有空餘時間還幫朋友維修,認真犀利呀。

    筆者年輕時候,沒有想過擔當玄學命理工作,自己學歷低,年輕時出來做玩具行業,因師傅的賞識。一句說話,你對玄學命理咁有興趣,你掂呀,不如轉行一定會有人信你呀。就膽粗粗去接受,不經不覺已工作三十多年了,值得開心有忠實客人還繼續信任及支持自己。

    各位家長們,應該俾些空間及時間予子女,多方面嘗試學習認識及改變,能從中找尋合適未來發展方針。(本篇完)

 

區晉豪電子郵箱:[email protected]

 

WB01343_.gif      回首頁     WB01345_.gif (616 bytes)